Laden eşim bekarken mağazadan bakıp beğenip internetten söylemiş koltuk takımı. Hala kullanıyorlar çok da sağlam. İki Genç kızları da o odada kanepelerde uyuyorlar. Küçük de değil gayet geniş. TV ünitemiz , ayakkabılığımız , kitaplığımız , kızımın dolabı da galiba hep vivense 😅 hiç bı sıkıntı yaşamadık çok şükür . Yanlış ya da eksik parça gelmişti iki defa eşim mail attı. Hemen tekrar gönderdiler bikac gün içinde .yani iletişim ve ilgi sorunu da yaşamadık . Ama hiç gormedigim koltuk takımını ben olsam sipariş etmezdim . Sonuçta dolap gibi falan bı şey değil . Gorduyseniz birinde , mağazada falan o zaman olabilir. Arkası yastiksiz vivense tarzı mobilya ariyorsaniz Mondi ’ye de bakın derim . Benziyor sanki tarzları biraz belki istediğiniz gibi bı şey bulursunuz.