Kızlar kızım 9 aylık oldu normal dogum yaptım gecen persembe adetım geldi tam da ramazanda buldu olmadı olmadı ramazana denk geldi şans işte neyse ama cuma günü yani dün bitti adetim 1 gün adet oldum hala bişey yok bugün de baktım ben 10 gün felan sürer dogum dan sonra ilk adetim dedim ama hiç gelmedi böyle olan varmı normal mı doktora görünmem gerekir mi sımdı duş alsam gelmezse orucumu tutcm