tatlibiranneo 25 gün gecikmenin ardından 10 gün önce regl oldum 5 gün sürdü bitti normaldeki gibi ama şuan yine regl sancısı çekiyorum gemde çok kötü ve aşırı derecede miğdem bulanıyor bunu yaşayan var mıdır sizce neden böyle oluyor😕😕
EndlessLove_ tatlibiranneo ben bu şekilde genelde soğuk kaptığım zamanlarda böyle oluyor. Üşütmüş olabilirsiniz belki. Ben regl iken bi buscopan bir sıcak su torbasıyla toparlıyorum. Ama siz emzirip ediyorsanız falan sakın ilaç almayın doktor kontrolünde alın nolur nolmaz
tatlibiranneo EndlessLove_ hayır emzirmiyorum ya şuan aksi gibi doktora gitme şansım da tok ben hiç böyle sancı çekmemiştim bende de sıcak su torbası var onu yapayım
EndlessLove_ tatlibiranneo geçmiş olsun yapın iyi geliyor ben bi ara ağrıdan bayılacak kıvama geldim üşütmüştüm torba çok iyi geldi umarım sizede iyi gelir