Gokaysaadetokan Kızlar oglum 3 bucuk aylık hala gozleri çapaklanıyor sulanıyor 2 kere damla bitirdim masaj yapıyorım geçmiyor siz neler yaptınız
Oglusum5357 Gokaysaadetokan gozyasi kanallari daha tam açılmadığından oluyor demisti doktor yegenimin vardi kirpikleri birbirine yapışık uyanıyordu o derece capaklaniyordu 13 aylikken gecti
Acemi_anne Gokaysaadetokan canım bizimde öyleydi. masaj sürekli yaptım bi gözü geçti diğeri geçmedi aile hekimimiz masajı bırak bazen tetikliyor dedi masajı bıraktım çaylı suyla sildim iki gün çok aşırıda silmedim gözünü sulu bırakmadım ve geçti bence masajı bırakmalısın öyle bir dene
1ogrencianne Gokaysaadetokan Çayın demiyle siliyorum her gün. İlk günler gözü kapanıyordu çapaktan şu an az kaldı
Yusufcuk01 Brcbrc doktorlar önermiyor. Çünkü anne sütü çok besleyici olduğu için orada ki mikropları da besleyebilir diyorlar.
Brcbrc Yusufcuk01 hadi yaaaa bana da doktor öyle yapmamı söylemişti bir kere sildim bi kaç damla akıttım pamuğa zaten hemen geçti
Bidoluanne Canim bizimde baya sürmüştü ben de ikinci damladayi kullandim onda gecti masajda yaptim her yolu denemek lazim zamanla gececekdir cok telas yapma
Ahanife Gokaysaadetokan benim kızımın 5 ay sürdü şuan 6 aylık çapaklanma geçti ama hala sulanma kaldı ılk çayla silin bol bol masaj yapın yaplacak şeyler bunlar bize damla bile vermemişlerdi çünkü kanal tıkanıklığı anca masajla açılırmış
Ahanife Gokaysaadetokan evet maleseef ki öyle devam edin inşallah açılır da ameliyata ihtiyaç duymayız