Mihranimmm Arkadaşlar 3 aylik Hamileyim ve yaklaşık 4 gündür çok şiddetli bir şekilde öksürük tuttu. Bebegime zarar gelecek diye korkuyorum bir şey olur mu ? Bor de nasıl geçer bu öksürük?