Merhabalar, 27 aylık
Kızımın 10 gündür cok
Yoğun burun tıkanıklığı var. Doktor kontrolünde farklı günlerde otrivine, çinko gümüş sprey, sterimar tıkalı burun denedim. Hiçbir ise yaramadı. Alerjik rinit olabilir mi diye doktor ağzına şurup sürmediği için alerji çiğneme
Tableti ve nazonex sprey verdi. İlaçlar kaç günde etkisini gösterir. ? Öncelikle
Kbb ye mi
Gitmem gerekir ? burun muayenesi naisl oluyor? Çocuğu cok zorlar mı? Bilgisi olan var ise yazarsa cok sevinirim. Çaresiz kaldım
Burun tıkanıklığından geceleri nefesi duruyor😞