_07cinarhsn Kat kat giydiriyorum en altına pamuk yumsak çorap üstüne çorap li don üstüne bidaha çorap en üstüne de tulum giydiriyorum ayakları parmak uçları soğuk kızlar neden😥😣
BurcuMasal _07cinarhsn Kan dolaşımından ötürü eli,ayağı,burnu pek ısınmaz üşüdüğünğ anlamanın yolu ense sırttır canım maalesef benim kızın da ayakları hiç ısınmıyor için rahat etmiyorsa kiraz çekirdekli patikler var onlardan alabilirsin sıcak tutsun diye
Yusufcuk01 _07cinarhsn canım o kadar çorabı sen giy senin de buz gibi olur. Bebeğin kan dolaşımı zaten yavaş hareket edemedikleri için bir de o kadar şeyle iyice yavaslatiyorsun. Ben zeytinyağı ile dairesel masajlar yapıyorum ayaklarına, bacaklarinida kalbine doğru yani bilekten yukarıya sivazliyorum. Gündüzleri çorap giydiriyorum gerekirse patik. Gece zaten tehlikeli çorap sadece patikli alt giydiriyorum. Bebek masajları diye arat youtube dan. Çok önemli masaj yapmak lazim.
Ema _07cinarhsn yani biraz abartı geldi bana kat kat ayakları o kadar şeyin içinde terleyipte üşüyebilir 2 kat giydiriyorum onuda değiştiriyorum sürekli ayakları terlerse diye
Deletedmom388 _07cinarhsn Hemen hemen hepsi öyle canım,benim kızımın da elleri ayakları genel olarak soğuk.Üşüdüğü oradan anlaşılmazmış zaten,göğsünden ensesinden anlaşılırmış..Gün içinde patikli alt giydiriyorm,içine de çorap,biraz dengeliyor.
Brycnyt Bizim doktor ensesi soğuksa üşür bebekler demişti. Eller ve ayaklar soğuk olduğunda korkmayın eğer vücut fazla ısınmışsa eller ayaklar klima görevi görür vücudu soğutmak için demişti. Öle şey olur mu falan demeyin lütfen sadece duyduğumu söylüyorum. Üst üste giydirmek iyi olmuyor bazen. Ben de üşüyor sanıp giydirmiştim ama meğer sıçağı sevmiyormuş zaten. Bi de tek çorap patik deneyin belki sizde de öle bir durum olabilir
_07cinarhsn Yusufcuk01 ama giydirmezsem iyiden soğuk olur 😣 gazi olur rahat olamaz ki tek çift mi giydireyim
Yusufcuk01 _07cinarhsn canım inan benimkinin gazı hiç bitmiyor ayağını sıkı tut dediler denedim sırf gazı geçsin diye iki hafta kat kat giydirdim daha beter oldu. Evinin ısısına göre abartmadan giydir. Mesela bizim yatak odası sıcak orada tek kat çorap giydiriyorum salon biraz daha soğuk oraya giderken patik giydiyorum bu kadar. Abartmaya gerek yok yani.
_07cinarhsn Ema bende değiştiriyorum zaten . ama soğuk merak ettim nedenini abartı değil tek giydiriyordum soğuk buz gibi böyle giydirmeye başladım yine aynı sebebini bilen anneler e sormak istedim.