Birisi_ Kizlar ben subatta dogum yaptim subatta 28 çektiği için kafam karisti şimdi ben 24 subatta dogum yaptim bugun 1 nisan lahusaligimin kaçıncı günündeyim yani kirkima kac gun kaldi sizde bi hesaplarmisiniz bana gore 2 gun esime gore 4 gun hangisi dogru
Elfgrn Birisi_ bebeğin doğduğu günden itibaren hesaplıyorum ben de 22 Şubat’ta doğum yaptım yarın kırkımız çıkıyor 2 Nisan’da senin de 4 Nisan’da olması lazım yani doğduğu günden hesaplarsak
Sessiz_oyuncu Birisi_ yok ben saymadım yani. Aman ne farkeder kız ha 1 gün snra ha önce 😆 benim annem kırkından 10 gün çalarız dedi kız bebek doğduysa. 10 gün erkenden çıkardı 🤣
Sessiz_oyuncu Birisi_ sanmıyorum anlamı olduğunu hurafe bana göre 😁 sabırsızlananlar byle bi gelenek yapmş olablir 🤣
Birisi_ Sessiz_oyuncu haahah olabilir peki bisey sorucam bu 40 ucurma nasil oluyo tam olarak 40imiz uctu derler ya o ne demek banyosunu yapincami 40 ucmus oluyo