Edaaksoy Bebeğim 4 ay 8 günlük tam 4 aylıkken kontrole gittik kilosu 6500 boyu 58 çıktı kızım 36 haftalık doğdu 2580 kilosu 49 boyuydu. Şuan boyu kısa mı aklımı yiycem çocuk doktoruna götürmelimiyim lütfen bana yardımcı olun
Sedaalya Edaaksoy 1 yılda doğum boyunun yarısı kadar uzaması beklenir. Yani 24,5 cm kadar sizinki. Gayet iyi boy atmış bence
Edaaksoy birkuzuannesi teşekkür ederim internetten baktım boyunun kısa olduğu yazıyor her yerde çok tedirgin oldum skolyozu var korkuttu beni