Guneslemisik_ Üst solunum yollarım enfeksiyon kapmış evde dururken nasıl oldu onu da bilmiyorum. Hiç ateşimin çıktığını bilmem iki gecedir yüksek ateşten hastanelerdeki. Böyle bir durum yaşayan var mı?