Kızlar 19aylik olduk biz ama şu 3 haftadır burnumdan getiriyo sürekli aglama sürekli zaten mızmız bı bebekti şimdi daha beter oldu sallıyorum uyku var kıyameti kopariyo millet kapımı çalıp niye bu kadar çocuk agliyo diye meraktan gelir oldu çok zor sakinlesiyo ne yapicagimi inanın bilmiyorum tek başıma bakıyorum ailemden eşimden kayinvalidemden kesinlikle bı destek yok bunaldım artık bugün ilk defa sus diye koluna vurdum bide ağlarken ogurup kusuyo tek çocuk etrafta çocukta yok günün 20saati ağlayarak geçiren bı bebek düşünün onu mutlu etmek için neler yapıyorum bı görseniz ama yok pskiatriyede götürdüm hicbiseyi yok 2 yaş sendremo dedi o kadar vurma sinirlenince ısırma boğazımı cimciklemesi yapma diyince daha çok yapması vb he bu arada sadece gündüz değil gece uykusunda da aynı şekilde ağlayan bı çocuk ne öneriyorsunuz kızlar