Sadeturkkahvesi Kızlar oğlum 19 aylık olucak nama içmek istemiyo dün mama içirmedim öyle uyudu sabaha kadar ağladı gece mama vermek istemiyorum Mamayı bırakınca yatmadan falan ne yedirip içiriyosunuz (inek sütü hariç)
withmymother Sadeturkkahvesi kefir deneyebilirsiniz. Bir süre sonra bırakır zaten. Vallahi benimki 20 aylık 320 ml bile içebiliyor 😂
withmymother Sadeturkkahvesi inek sütü bu aylarda veya 2 yaş sonrası verilebilir 150 ml diye hatırlıyorum. Bir iki kere verdik geceleri gayet rahat uyudu bir sorun yaşamadım
baykuskiz_ Sadeturkkahvesi yani normal yiyecek seyler verin. Ben yemek yediriyorum sonra da uyuyorlar ama sanirjm sizin cocugunuz yemekten cok sonra uyuyor. Yoğurt verin yogurdun icine pogaca kek dograyabilirsiniz. Muz olabilir
hogwarts Sadeturkkahvesi ben kaşık maması veriyorum ya da yoğurt meyve labne karıştırıp veriyorum ya da muhallebi yapıyorum kuru meyvelerden onu veriyorum çok nadir de olsa irmikli bişeyler yapıp verdiğim de oluyor bazen de çorba içiriyorum kafama göre gidiyor Benimki de 19 aylık olmak üzere gece 1 Kez mama içiyor 150 ml gün içerisinde hiç mama vermiyorum bırakacak sanırım doktor da 2 yaşına kadar içsin diyor bilmiyorum
Sadeturkkahvesi withmymother inek sütünü genel olarak hiç vermeyi düşünmüyorum ama ayran versem nolur diye düşündüm😀 yada kaşık maması falan mı yapsam
Sadeturkkahvesi hogwarts bizim doktorda 2 ye kadar içsin dedi ama bu ara bizimki soğudu içmiyo e içmeden yatıncada acıkıyo napsam bilemedm
Dlshnn3 Hazır kaşık maması değilde evde ne meyve varsa mesela muz ezip bisküvi ezip irmik haşlayıp muhallebi yapabilirsiniz veya yulaf haşlayıp yulaf lapası yapabilirsiniz birşey yemeden yatınca acıkıyorlar
Aezgi Sadeturkkahvesi aksam 7.30 gibi son öğününü verebilirsiniz gece birsey vermenize gerek yok artık
Sadeturkkahvesi Aezgi gece deil yatmadan mama içiyordu ama mama içmek istemiyo bu ara dün içirmeden uyuttum sabaha kadar ağladı en son 5 de mama verdim mecburen
Aezgi Sadeturkkahvesi yemek düzeni nasıl yani anlatmak istediğim aslında bende 18 aylıkken gece beslenmesini kesmiştim aksam normal evde ne yemek varsa yediriyordum 7.30 gibi bidaha sabah yiyordu
Dlshnn3 Sadeturkkahvesi benimki 10 aylık alerji maması içiyor bide günde sadece bir kere o da sabah uyandığında gece yatarken vs hayata yemez mamayı muhallebi yapıyorum gece daha kalkmıyor şükür