Show_must_go_on nur09_ bol bol havalandırın sarı kantaron yağı kullanabilirsiniz. Burada okumuştum bir anne yeşil arko krem ile geçirmiş anneme söyledim bende size öyle yapıyordum dedi
yagmurkokusu_ nur09_ açık bırakın hamazinc kullanabilirsiniz benim bebeğimin altı sürekli ıslak olurdu yeni bez değiştirirdim daha evden çıkmadım doldururdu ebemiz hamazinc yazdı hala kullanırım çok iyi geliyor.
almilabuss nur09_ havalandırın, arko nem sürün 1 günde geçti bizim. Normalde altını aldığınızda ıslak bırakmazsanız pişiğin önüne geçmiş olursunuz
rua_da_senhora_das_verdades Islak kalmasın altı, bol bol havalandırın. Sarı kantaron yağı iyi gelir. Ve emiyorsa alerjisi olabilir. Abur cubur yemeyin.. Kardeşim abur cubur yediğinde kızı pişik olurdu.
nur09_ rua_da_senhora_das_verdades abur cubur yemiyorum acı vs de yemiyorum aslında ama önüne geçemedim bir türlü
yagmurkokusu_ nur09_ zeytinyağı sarı kantaron karıştırıp hafif ılık olacak şekilde olabilir oda iyi geliyor pişiklere
Sibel1990 Bizimde çok pisikti 25gunluktu antibiyotik kullanmıştı o yaptı yavrumu doktor bepanten kremle travacort ikisini karıştırıp sürdürdü ertesi gün pamuk gibi oldu poposu bepantol değil ama bepanten olucak krem tavsiye ederim
yagmurkokusu_ nur09_ ikisini karıştırıp kullanabilirsin faydası oluyor ilk başta poposunu yıka sonra kullan her alt değiştirme de 2 3 güne tertemiz olur inşallah