Tazeanneveminigi Yukarıdakilerin dışında bir de şunu önereyim. Uçağa alımlar başlar başlamaz binmeyin, sonlarda binin. Çünkü ilk hemen bindiğiniz zaman uçağın dolmasını, insanların yerleşmesini beklemeniz lazım. O süre içerisinde bebiş sıkılabilir e insanlar koridorda ilerlediği için kalkıp gezdiremezsiniz de. O yüzden son binenlerden olun böylece uçağın kalkış hazırlıklarını beklersiniz sadece. Bebeğiniz durmazsa uçuş sırasında kemerler takılı değilse kalkıp gezebilirsiniz koridorda. Yanınıza sevdiği, oyalandığı oyuncakları da alın. Yardım istemekten de çekinmeyin görevliler hep yardımcı oluyor her durumda 🙃