Merhaba kızlar bebeğim 1 yaşinda olacak bayramda ve ilk kez uzun süreli sehir dışına gideceğiz bayramda mama sandalyemiz ikea antilop yanımda götürmeyi düşünüyorum ama her yere de onu taşıyamam diye düşündüm yazın özellikle daha çok disarida oluruz diye düşünüyorum katlanan mama sandalyelerinden kullanan var mı en uygunu 650 tl almaya değer mi kullanan varsa bilgi verirse çok sevinirim