M şeklini alıyor kafa destekli zaten ama yeni doğan aparatı yokda koyabilirm demi doktorum da iki aylıkken koyabilirsn başka doktor da koy sıkıntı yok dedi kafam karıştı sizlere sorayım dedim😊😊 dışarı çıkmam lazım biri bebek arabasına koyunca diğeri kalıyor ikisini koysam kızım istemsiz üstüne yatıyor yada ayağına oturuyor