Merhaba arkadaşlar gözlerimin altında halka olarak çok koyu morluklar var kanıma baktırdım vitaminlerim vs mi düşük diye temiz çıktı eskiden bu kadar koyu halka şeklinde değildi fondotenle bile kapatamıyorum herkes göz altın neden mor diye sorduğunda canım sıkılıyo varmı şöyle göz altı morluğu için kullanıp memnun kaldığınız %100 çözüm dediğiniz bir ürün (farmasi beyazlatıcı sabun ve göz altı kremini kullandım hiç işe yaramadı)