Portologg bebeğim doğduğunda zaten hırıltılı bir solumuzu vardı. Daha sonra fışkırarak kusma, köpüklü kaka, huzurluk diye şikayetler eklendi. 3 aylıkken kanda alerji testi yaptık herhangi bir şeye alerjisi çıkmadı. Şikayetleri devam edince 7. Aylıkken kanda tekrar alerji testi yaptırdık , süt ve yumurtaya yüksek değerde alerjisi çıktı. Kanda bakılan spesifik ıge de 565 di. Şimdi diyet yapıyoruz. Anne sütü alıyor hala.