Y-1A
Bence doktora götürmelisiniz. Bir den çok fazla sebebi olabilir.
Mesela benim kızımında reflüsü var ilk doğduğu günden beridir aynı zamanda da inek sütü alerjisi var o da kusma yaptırıyor.
Siz bir doktora gösterin derim. Reflüyse ilaçlar var özel mamalar var emiyorsa bile sağıp sütün içerisine karıştırıyorsunuz kusmalarını hafifletiyor. İlk dört ay hastalığın en pik dönemi kusmaların kesilmesini beklemeyin ama hafiflemesi için dediğim gibi ilaçlarla mamalarla hafiflemesi için destek olabilirsiniz.
Eğer emmiyorsada özel mamalar var bunun için onları kullanabilirsiniz.
Ama dediğim gibi muhakkak bir doktora gösterin.
İstanbulda yaşıyorsanız bu konuyla ilgili size önerebileceğim çok iyi bir doktor var.
Bende bebeğim ilk doğduğu zamandan beridir hem reflü hem inek sütü alerjisiyle ilgili çok çektik neler yapmadık sonra çok iyi bir doktora denk geldik sağolsun şimdi kusmaları var ama daha az ve bilinçliyiz. O yüzden kafanıza göre birşey yapmayın farklı birşeyide olabilir ilk önce doktora göstermeniz önceliğiniz olsun. Rabbim şifalar versin 🤲🏼🌸