Bilgiliannee 28 aylıklar önceden bin tane alternatif sunar o öğünü yedirirdim ama şimdi umrumda değil desem yeri. Sabah biri kahvaltı tabağını bitirdi öbürü hiç bir şey yemedi. Bende tabaklarını masa da bırakıyorum 1 saat kadar o arada acıkırsa oturup yemeye başlıyorlar yoksa eğer onu da kaldırıyorum. Acıkınca anne sütlaç yap anne kraker ver vs diyorlar yok diyorum. Yemek isterseniz tost yapabilirim yemeklerden ne varsa seçenek sunuyorum ne derlerse onu veriyorum. Kendimi kasmaktan yoruldum vallahi. Acıkınca yer, aç olsa yer diyerek hayata tutunuyorum 😅