MeteninAnnesi0212 Doktorumuza fotoğraf attım daha dönmedi. Ama anlattığınız gibi değil, sivrisinek ısırığı gibi ama şişik değil. Ne alerjisi olabilir ki acaba, dün değişik birşeyde de vermedim. Sadece ilk defa çorbasına sonradan sarımsak ekledim, çiğ sarımsak yemiş oldu o kadar. Ama 1 ay önce de böyle olmuştu geçmişti sonra, alerji olsa sadece belli bir yerde mi kırmızı bebek gibi oluyor