Rumii kızım genelde diş çıkarırken ateşlenmezdi çok şükür sadece iki kere enfeksiyondan dolayı ateşlendi yine enfeksiyon varsa gece yükselirse diye verdim. Birde şu ara azı dişlerini çıkarıyor 3 tane birden, umarım enfeksiyon değildir 37nin üstüne çıkmadı çok şükür bir kere çay kaşığıyla verdim dediğim gibi gece yatırmadan.