Evet hanımlar çoğumuzun ortak derdi diye düşünüyorum kimi genetik olarak hemen eski kilosuna dönerken kimi de kilo vermekte zorlanıyor. Emzirdigimiz icin beslenmemizden cok kısamıyoruz, spor da laktik asitten dolayi cok uygun görülmüyor bu süreçte.. Malum yaz da geliyor eski kiyafetler olmayacak gibi 😓 Siz neler yapıyorsunuz bu konu ile ilgili?