Kızlar 6 aylık bebeğimin hırıltısı var, afedersiniz balgamlı öksürüyor, iyi gelir diye sipariş verdim ama içinr serum fizyolojik mi koymam lazım, bilgisi olan var mı? Bir de gerçekten iyi geliyor mu, aspiratör ile çekiyorum her çekmem de geliyor için dolu yani çocuğun ama çok ağlıyor zar zor çektiriyorum