Bebeğim bir ara meme ucunu tutarak emiyordu bir süre sonra sağ meme ucum kopma noktosına geldi, kanadı. Kahverengi bölüm neredeyse komple kıpkırmızı oldu dökülmeye kaşınmaya başladı. Daha sonra şişlik oluştu epey büyüktü ve canım çok yanıyordu. Sağım yaptım sık sık emzirdim derken şişlik bir anda indi. Ama göğüs ucum hâlâ kızarık ve döküntülü. Var mı böyle bir şey başına gelen? Bu da mı mastitle alakalı yoksa başka bir şey mi düşünmeliyim? Bu arada haftaya genel cerraha gideceğim ama sizlere bir sorayım dedim var mı böyle bir şey yaşayan