Merhaba herkese. Bebeğim 3 aylık. Doğduğundan beri reflü yatağında yatıyor. Artık büyüdü ve reflü yatağına sığmıyor uykusu çok bölünüyor. Sürekli kayıyor. Bende artık reflü yatağına değil de normal yatağına yatırmayı düşünüyorum. Birkaç kez denedim ama hemen uyandı sanırım yadirgadi. Önerisi olan var mı nasıl alistirabilirim. Lütfen yardimmmm 💆🏼♀️💆🏼♀️