manikeneko666 Duru24 ben 10 sene falan kullandım , yakın zamanda değiştirdim artık yıllardır kullandığım için etkisi azalmıştı, bir yan etkisi olmadı 17 yaşından beri kullanıyorum
manikeneko666 Duru24 ritim yüksekliği vardı , kalp kapağı yetersizliği, kalp kapağı çöküklüğü var birde kan kaçırıyormuş , sanada geçmiş olsun ❤️
Duru24 Bide rytmonorm 150 mg kullandınız mı kızlar kusura bakmayın biraz bende ılaclara karşı panik atak var 🥹 bana bu ılacları çarpıntı. Aritmi için verdi doktorum bugün ılk kez kullanacağım bu ilaçları omurlukmu kullanacak omuzda bbilmiyorum