Bebeğim 6 aylık bu zamana kadar küçük anne yanı beşiğinde yattı ama artık dönüyor ve küçük geliyor yatamıyor dolayısıyla bir aydır benimle yatağımda yatıyor kenarlara yastık koyup yatıyorum eşim salonda uyuyor mecburen artık yastıkları da itiyor düşer diye korkuyorum odası var ama o yataktadanda düşer ki zaten şimdi ayırmak istemiyorum sizce ne yapmalıyım park beşik düşünüyorum