Handiko Bebeğim 3 ay 4 günlük. Cuma günü bexsero ve nimenrix aşılarını oldu. O günden beri resmen huyu değişti sürekli ağlıyo emmek istemiyo. Biberonu yanaştırınca çığlık atıyo resmen. Anlayamadım yardım lütfen 😞
Btalham Handiko malesef aşıların yan etkilerinde bu tip şeylet var .yiğenimde 1 ay aşısından sonra yüzünde vucudunda egzama çıktı🤷🏽♀️
gulsenkonakli Handiko iki aşı ağır gelmiş bence. Bizim doktor da 13. Ayda ikisini de yapmayı önerdi kabul etmedim tek nimerix yaptırdım ki o bile çok hırpaladı. Başka doktorlara da sorduk aynı gün yapılması çok doğru değil dediler.
NisaEla Handiko benim bebeğim bu tepkileri veriyordu kızlara hesaplattırdım atak dönemindeymiş ve 18 gün sürdü yarın biricik insallah Allah yardımcın olsun inşallah
Handiko gulsenkonakli ben de öyle düşünüyorum birkaç doktora sordum hepsi aynı gün olur dediler. Ama ikisi de ağır bi hastalığın aşısı o yüzden ağır geldi heralde.. sanki biberonu ilk defa görüyomuş gibi çığlık atıyo kızım
gulsenkonakli Handiko kıyamam çok geçmişler olsun en kısa zamanda eski düzenine dönecektir inşallah😊🙏🏻