Geçenlerde kurulumu yaptık. YI Iot diye diye bir uygulama kurup uzaktan anlık izleyebiliyorsun. Ama uygulama kapalı olduğunda kayıt etmek için ücret istiyor. Hafıza kartı yeri de var. Henüz takmadık ama hafıza kartı takınca uygulama kapalı olduğunda kayıt yapmak için ücret ister mi? Ona göre diğer kamerayı değiştirmeyi düşünüyorum uygulama kapalıyken kayıt yapan bir markayla…