Nurellak Kızlar oğlum 8 aylık yatarken beşikte dönmüş kafasını beşiğin parmaklığına dayamış öyle uyuyordu bi baktım kızarmış hafif çukurlaşmış tam da tepesi korktum birşey olur mu dr a götürse mi
joyfulmom Nurellak kızımda örgü korumaligin arasından girip kafasını beşiğin korkuluğuna dayamış uyuyordu bugün ama öyle şişlik falan yoktu. Hemen bir şey olmaz diye düşünüyorum biraz takip edin bakın ona göre sağlık ocağına götürebilirsiniz
HasanEralp Nurellak bence götürün aklınızda soru işareti kalmaz içiniz rahat eder önemli bir şey çünkü bıngıldak.
findikkurdum56 Nurellak öyle kolayca bir şey olmaz. Bıngıldak zaten hafif çökük olur pozisyona göre. Bir de oraya yaslaıdğıniçin kızarmıştır
Nurellak joyfulmom bizde de şişlik yok parmaklığı iz yapmış kafasına çukurlaşmış kaç saar öyle yattıysa artık en son gece 3 de emzirmiştim 7:30 da kalktım öyle yatıyordu hemen aldım ama kızarmış ve çukurlaşmış
findikkurdum56 Nurellak yatış pozisyonu kafasını bi yere yaslaması bıngıldağına zarar vermez. Ciddi bir güçle zarar verilir. Öyle dokunmakla ya da bir ye temas edip uyumakla zarar görmez
Nurellak findikkurdum56 anladım ne bileyim öyle kızarmış çukurlaşmış görünce birden panik yapıp korktum örgü korumalığı var aslında ama gece yattığım yerden onu göremiyorum diye alıyordum artık almayayım bari çok yan yatıyor gece kapanmasından falan korkuyordum böyle olacağı aklıma gelmedi
findikkurdum56 Nurellak anladım hiç korkmayın. Bıngıldak hafif çökük olur pozisyona bağlı özellikle. Sağlıkla büyüsün