Monna_Roza
bu konuda günlerce ağlamış biri olarak yazmadan duramadım. Benim bebeğim de çok aç kaldı gece gündüz emziriyordum. Göğsüm hep yaraydı. Süt yapacak diye saçma sapan beslendim sadece kilo almama neden oldu. mutlu olun bugünler geçecek inanın sabredin emzirin meme redleri mi yaşamadık her şeyden geçtik siz annesiniz bebeğiniz için en iyisini isteyeceksiniz kendinizi hırpalamayın. Kaliteli beslenin aylarca süren araştırmalarım ve denemelerim sonucu en iyi süt yapan şeyler şunlar: dereotu, tere, hurma, rezene ve ısırgan otu çayları çayları karıştırmayın bir gün birini bir gün birini için günde 3 kupa kadar kilo aldıran şeylere gerek yok inanın şifa olsun ❤️