Sfybsfyb emmesi evet ek gıda aldıgı ıcın bnmkınınde azaldı gunduz. Gece emıyor ama. Normal bır surec cnm bu. Ben ıkı ögun ıkı ara öğün verdıgım ıcın normal azalması zaten yıyor dıye takılmıyorum. Sende cok takılma canım onemlı olan ek gıdayı yesın alıssın secıcı olmasın ılerde.