Busealp doğduğundan beri gece altını almaya alıştırdım önce karnını doyuruyorum 5 dk sonra değiştiriyorum altını. Sürekli yaptığım için alıştı. İlk başlarda illa ki gözünü acıyor uykusu hafif kaçıyor gibi oluyordu pis pis ya da sallayarak ya da kendiliğinden uyumaya basliyorudu. Şimdi alıştı geceleri Altını alsam dahi kendiliğinden uyur. Benim içim rahat etmediği için, bazen de bir iki kere dışına çıktığı için alıyorum. Kimisi sabah uyanınca alıyor ☺️