Ya nerden başlayacağımı asla bilmiyorum. 1 yaş 25 günlük. Doğduğu günden beri uyku nedir bilmiyorum. İlk çocuğum. Yanımda eşim dışında yardımcım yok. O da gündüzleri çalışıyor gece yardımcı olmaya çalışıyor ama tabiki eşim de bir yere kadar. Şuan saat 4.47 ve hala ayakta bebeğim. Artık uyumak istiyorum ama sinir krizi geçiriyorum. Ayakta sallanarak veya yanına yatarak uyuyor ( tabi ki uyuduğu zamanlarda) ömrümde hayatımda böyle bir çocuk görmedim. Sabah 7-8 gibi uyuyor 10 gibi uyaniyor. Akşamüstü 2-3 arasında 1 saat uyuyor ve o kadar. Sonraki sabaha kadar bir daha uyumuyor. Şaka gibi ya şaka gibi. Sinirimden çatlamak üzereyim. Doktora defalarca götürdük hepsi baybaynight kullan deyip onu verdi denedim tabiki işe yaramadı. Paranox s fitil ver diyen oldu denedim işe yaramadı. Ya ateşi çıkıyor calpol veriyorum hasta olan çocuk ateşi olan çocuk bayilmasi lazım kalkıp koşuyor. Bu nedir böyle anneler gerçekten tükenmiş durumdayım artık. Yemek, ev işi vs hak getire duş alcak vaktim yok çünkü aşırı bana bağlı bir çocuk. Ne yapacağımı şaşırdım artık. Var mıdır bunun çözümü Allah rızası için bir yardım edin.