Gulnur Lolita Ben sağlık ocağında kontrollerimizi yapan ebeye sormuştum gerek yok anne sütü de aldığı için ama pamukçuk olma ihtimaline karşı mamadan sonra bir çay kaşığı verebilirsin dedi.
Lolita NaimeYilmaz kuzumun ağzı yapış yapış oluyor daha çok anne sutu ağırlıklı beslendiği için gerek olmadığı düşüncesine kapılmıştım ama aklımda soru işaretiydi teşekkür ederim verim kuzuma mama sonrası bi çay kaşığı 😊
NaimeYilmaz Lolita ben emzırmıyorum ama mama daha yogun oldugu ıcın sık sık verıyorum bı sakıncasını da gormedım 🤗