Deprmd n öncede actım ama hesabım kılitlendi sonra yeniden actım nasıl bunları dyebiliyrsnuz bir anneye sizde annesiniz gelin ki depremden dolayı evniz muhurlensn ve giremez olun sonra cadırlrda yaşayın snra duzeniniz kalmasın ve üstelik herseye muhtaç olarak kalın insanlık nerde kaldı bugun bana yarın sizebuyuk konuşmayın sizi inandırmak içn yaşadığım ewin ve kaldığım yerlerin fotosunu atayım inanır ozman vijdann yaparsnz belki ama Allah biliyor ya yeter biraz daha kırıcı olmayın lütfen hepimiz anneyiz merhamet lazım hepimize insnlkta oyle ben mecbr olmsaydım zaten boyle bir post acmazdım