Kızlar sezeryandan sonra doktora kontrol için gittiniz mi ? Doktorum 40ım çıktıktan sonra gel iç dikişlerine bakalım demişti fakat ben memlekete geldim ve 3 ay doldugunda evime döneceğim. Gidemedim. Gitmesek de olur mu yoksa muhakkak gidilmeli mi burada başka doktora mı görünmeliyim? Bir de nasıl kontrol ediyolar iç dikişlerş ? 🌸