Nlnn Selam kızlar sezeryan olalı 2 ay oluyor ve dikiş yerimi temizlemekte zorlanıyorum.Normalde jilet kullanıyorum ama dikiş yerime süremiyorum şuan korkudan.Tecrubeli anneler bu konuda destek olabilir mi jilet zarar verir mi dikiş yerime şuan?
Ceycey001 Nlnn bende bekleyim yeni dofum yaptım ama nasıl temizlicem kırkımda bilmiyoeum agdaya gitsem korkuyoeum göbegimde falanda var etim suan cok yumusak sanki derimi falan kaldırır gibi gelşyo
Solmazz Doktoruma 40 im çıkınca gitmiştim jilet kullanıp hiçbirşey olmadı hatta doktorum dikişlerini kontrol ettirdikten sonra ağda bile yapılabileceğini söyledi