Bebegimcanim Devit3 kullanıyorum gaz yaptığını düşünüyorum sizce haklı mıyım doktora yazdım henüz cevap vermedi ama burda gördüğüme göre bu iki vitaminden gaz açısından çok memnun olduklarını gördüm yardımlarınızı bekliyorum 🙏🏻 Not: Bebeğim 20 günlük
cocomelon Bebegimcanim bendede gaz yaptı doktora sordum alakası yok denk gelmişt dedi ama bence var sonra bi müddet vermedim wellcare aldım o bitti şimdi ocean aldım ikisininde içeriği temiz wellcare o kadar para vermeye gerek yok bence çoğu anne ocean kullanıyor
Btalham Bebegimcanim ben ocean kullanıyorun içerisindekş zeyytinyağıda ödüllü die biliyorum hatta ubutup bazen baya kullanmadıgım oluyor ama ebe bıngıldagının kapanmasının güzel oldugunu söyledi
YamanMerve7 Ben de Wellcare kullanıyorum memnunum da kullanıcıya göre değişen bir karar . Fakat içerk konusunda sürekli araştıran biriyim
Eminegokhan Bebegimcanim sağlık ocağının verdiği damla gaz ve kabizlik yapyor en iyisi ocean ben 16. Gününden beri ocean kullanyorum çok memnunum suan 4 ay 7 günlük oğlum hala devam ediyoruz
Bebegimcanim Eminegokhan aynen öyle kullandığım gibi çocuğum büyük tuvalete çıkamadı ve gaz sorunu başladı ondan olduğunu anlamamıştım ama forumdan denk geldi De öğrenebildim şansıma
Bebegimcanim ELARAS olabilir bence devit 3 te bha varmış kanserojen diye yazılarda dolaşıyor daha fazla devite devam etmeyi düşünmüyorum ocean ve wellcare zeytinyağlıymış ve kabuzlık gaz yapmıyor diyorlar
Eminegokhan Gamzeren13 ben sağlık ocağının verdiği damlayı kullanmıyorum canm ocean dan 3 damla veriyorum
Nevsevmom Bebegimcanim doktor yapmıyor alakası yok diyoda bence var banada yok dedi ben ocean aldım o zamanlar bizimde çok sancısımz vardı bide devit verince çığlık atıyordu yavrum ocean kullanıyorum ben fiyatıda uygun zeytinyağda var içinde gaz için iyi bence