Gamzeasel41 bende iki kızımada kullandım akşam veriyorum sabaha kadar uyuyor başta vicdan yaptım vermedim falan ama gece saat 4,5 e kadar uyumuyorlardı birbirlerini uyandırıyorlardı onlara da iyi geldi bana da ama sürekli kullanmamak lazım eczacı arkadaşım var ona sordum kızım 7 aylık 10 Damla’ya kadar kullan dedi 2.5 yaşındaki kızımada 20 damla max. Çok faydasını gördüm 3,4 ay kullanıp ara vermen lazım dedi eczacı arkadaş yada farklı bi ürün kullanacaksın ki vücudu alışmasın . Proscap siesta diye başka damla var benim bay bay bitti 4,5 ay falan kullandım şimdi diğerini alıcam
Gamzeasel41