Merhaba,bebegim sariliktan dolayi mavi isik tedavisi gormustu 6 aylikken tekrar isitme testine sokun dediler.biz.randevu bulamadik o ayda daha erken almak durumunda kaldik 5 aylik suan bugu baktilar kulaginin icinin kirli oldugunu soylediler kulak damlasi verdiler kullanan var mi aranizda icindekini disari akitcak dedi duymasini etkiliyor mu ben hic kendim kullanmadim genelde buyuklerde duymayi etkiliyor ondan soruyorum