gokce24 bebeğim 3 aylık 3 defa grip oldu kış hepsi de bende. Geçti temizliyorum ama hırıltısı geçmiyordu aldığım cihaz küçük taşınabilir ve sessiz uykuda tutunca daha iyi oluyor düzenli solumuş oluyor uyanıkken yapınca ittirmeye çalışıyordu çünkü tuttuktan sonra temizlemiyorum çünkü önce yıkama ile temizleyip varsa kuru mukus aspire edip sonra tutuyorum buharı göğsündeki genzindeki hırıltıya çok etkili hemen kesinliyor sonrasında temizleyecek bir durum olmuyor geçen öksürük oldu yine onunla atlattık doktor geçmezse ve balgamlı öksürüğe dönerse nebuzilatör cihazınıza bir ilaç vericem onunla tutun dedi evet gerek olmadı ama bebek bu hep lazım ve inanın bizde kullanmaya başladık yetişkin maskesi çocuk maskesi ve ağızlık vardı aparatlarının içinde ailecek kullandık ve çok memnunuz iyiki almışız diyoruz düzenli yapıldığında çok daha atkili