Ozgery_ 1,5 yasında kızım 2 yaş sendromu yaşıyor 1,5 saat agladı o an hiçbir şey yapamıyoruz sabırla bitmesini bekliyorum şuan neden agladıgını aglayamadım sakinleş konuşalım güzelce diyorum ama tabi anlamıyor ne zaman susarsa ozaman susuyor :)) bitmez anam bitmez bebekken ayrı büyüyünce apayrı