Ozgery_ İlk 3 ay 4.trimest diye geçer yani bebekler kendilerini anne karnind sanmaya devam ederler. Aylardır alışık olduğu kalp ritmini, sıcaklıği,sesi ve kokuyu ararlar bulamadıklarında strese girip ağlarlar. Tamamen normal bir dönem.
Gün içinde sling kullanmanı tavsiye ederim. Ritmik şekilde pispis yaparak gezin, sakin bir şarkıda dans et, bol bol konuş. İlla kucağına almak zorunda değilsin yanina yat yanağın yanagina değsin. Orada olduğunu bilsin. Ten tene temas bu dönemde çok önemli sarilin