Merhaba anneler,bebeğim normalde uykuyu çok sever. 5 ay 20 günlük şuan ve gündüzleri daha çok uyanık kalıyor normale göre bu iyi de gece uykusu aynı,yani bıraksam 7-8 saat kesintisiz uyuyor. Bu normal mi acaba? Gece uyandırmalı mıyım sizce? Şuan başında bekliyorum emzirsem mi acaba diye🫤