Meerve Kızlar ben deprem olmasaydı bebeğimi iki ay sonra tam iki yaşındayken ayiracaktim.ama depremi yaşayınca çocuğumu artık yanımdan uzak tutmak istemiyorum.hep öylece ortamizda yatsın istiyorum nereye kadar onuda bilmiyorum siz olsanız napardiniz.
Cennet_annesi Meerve aynı durumdayım kızım 18 Nisan’da 2 yaşına girecek emiyor biraktirip odasına alıcaktim yanımda yatıyor eşim odada napicam bilmiyorum 🥴
Meerve Cennet_annesi aynı bende öyleyim.o sırada eşim görevden gelmişti oan odada değildik.ogluma ulasamayacagim diye aklım cikti .şimdi korkuyorum.