Berfe bunun spesifik bi zamanı yok, ben 5.5 aydır diyetteyim. Kendileri de dahil içeriğinde süt ve süt ürünleri olan hiçbir ürünü tüketme. Katı olmalı diyetin yoksa işe yaramaz, bozduğunda başa sararsın. Mesela, biz 7.5 aylığız dr geçen hafta pişmiş ürün deneyin dedi, denedim sıkıntı oldu demek ki daha hazır değil bedeni direkt reaksiyon verdi. Geçen de geçmeyen de varmış ama çoğunlukla geçiciymiş. Nacizane tavsiyem bu süreci alerji uzmanıyla yürüt.