Fatosveaselbebek hamileyim şakasını yaptım. Eski pozitif olan gebelik testini gösterdim. Normalde şaka yapan biri değilimdir. Dünyası başına yıkıldı. Ne yapacağız, korunmuyor muydun? Dedi. Şaka olduğunu anlayınca bana kızdı ve sinirlendi. Demek ki senin lafına güvenilmezmiş. Böyle şaka mı olur dedi. Beklemediğim bi tepkiydi. İkinci çocuk ihtimaline öcü gibi bakıyor. Bende senden ikinci çocuk yapmam ben zaten dedim. Moralim bozuldu durduk yere.