Harunsmsk arkadaşların dediklerinin hepsine katılıyorum, bunlar dışında huyları da öyle olabiliyor. Benim bebeğim de uykuyu hiiiiç sevmiyor. Hatta çok da ağlıyor. Doktora götürdük kaç kere susmuyor diye. En sonunda doktorumuz da “huysuz bu başka hiçbir şeyi yok maşallah” diyerek teşhisi koydu. Bazen de karakter ve huy meselesi yani…